11 July 2007

Min tråkig dag

Just nu håller jag på med en del jobb intervjuer som leder till någonting som det ser ut just nu. Så jag har slutat skicka ansökningar för ett tag nu och har inte så mycket att fylla mina dagar med, måste jag erkänna... väntar mest tills att jag får flyga hem nästa måndag.

Igår och idag tex hade jag inga intervju och ingenting planerat heller... är ganska uttråkad. Såhär såg min dag idag:
-vaknade vid 9.30, åt frukost och läste nyheterna på internet, chattade lite.
-tittade på de sista två avsnitt i Heroes 1a säsong (grymma förresten).
-åt lunch, grejade lite i lägenheten.
-gick till stan, skickade en arbetsgivarintyg för att få pengar från min A-kassa, kollade lite grejer på NK för min bror trots att jag har inte råd med det flesta, köpte ett kort till Malin & Toms bröllop nu i helgen
-fick ett sms från Mioara och strax efter ett samtal från Male: "fika nu?", frågade dem. Yay! en mening till denna dag!
-då tog jag mig till Haga och hade ett trevlig fika med två goda vänner.
-sen skippade jag gymmet (igen)(tyckte att det var roligare att stanna med dem lite längre än att gå å svetta)
-och ikväll gjorde jag inte så mycket...


Imorgon då? Ska träna lite, gå till stan igen för att kolla vidare för de presenterna jag måste köpa, ska lämna en väska hos en vän.
På torsdag har jag en intervju på morgonen, tvätt tid på eftermiddag (jo, det måste man göra ibland...), träffa Manu. Ser bäätre ut.
På fredag, intervju igen och förberedelse innan expeditionen till E-tuna och sommarens sista bröllopet.
Helgen: bröllop.
Måndag: äntligen! till Frankrike.

In the end, har jag nu passerat den träkigaste delen av veckan och det ska gå mycket snabbare nu.

No comments:

Post a Comment