19 October 2007

Vem bryr sig?

  • Idag i Nordstan gjorde Skoda reklam för sina nya bilar. På plats fanns en clown som "prissättare" som skojade med folk som tittade på bilarna. Det var roligt. :)
  • Jag gick i mer än sex timmar runt stan med klackar... så nu har jag ont i fötterna!
  • Jag jobbade halv dan bara. :)
  • Imorgon åker jag till Paris! :)
  • Idag köpte jag årets Rosa Bandet
  • Idag träffade jag Scott, en kompis från Nya Zealand. Vi träffade i Halmstad i 2002 och hade inte setts sen dess! Han var ännu snyggare idag. ;)
  • Chai Latte var slut på Expresso House i NK idag!!!!! :(
  • Idag igen var det riktigt kallt! Jag tror att det är snart slut med östjackan. Ut med den, hit med vinterjackan istället!
  • I helgen, ska jag äta massa bröd!!! Baguette så klart! ;)
Så forutom träffet med Scott, inget speciellt idag... Men en bra dag! Och nu kommer en kanonbra helg! Vi ses nästa vecka.

No comments:

Post a Comment