01 August 2007

Så var det...

Min första dag på mitt nya jobb. Och det gick jättebra. Men nu är jag trött, det var mycket information på en gång... speciellt eftersom jag har inte jobbat i ett par månader och då är inte van längre med att fokusera hela dan. Men det gick bra och jag är nöjd, jag vet att de kommer att bli jätte bra, bättre än på mitt förre detta jobb. Ett exempel är att jag fick ett telefon direkt när jag kom, jag kommer inte behöva använda mitt privat (normal tycker ni, well, det gjorde det inte mitt gamla och snåla chef...).

På morgonen, gick vi igenom produkterna, en hel del projekter som de har haft, marknaderna, distributionskanalerna... business, business helt enkelt! Sen tog vi en trevlig lunch på en golfklubb i närheten med härlig utsikt över banan. Och på eftermiddag, var det mer praktiskt där vi fick tag på produkterna själva så att jag skulle känna de bättre.

Vilken härlig dag!

No comments:

Post a Comment