21 August 2007

Favourite?

There's something I am wondering about. Almost everyday I am checking my stats to see how many readers I have had and who has been on my blog. Among other details, I can also check how people got here, by following a link on another website or from a search engine, etc. A lot of you search either "lorraineinsweden" or "lorraine in Sweden" in Google. If you are coming often, why search every time? Can't you just add me in your favourites? 'cause that's what I am, am I not? ;-)

Love to you all!

9 comments:

  1. Anonymous21/8/07 23:08

    Très judicieuse remarque!
    Moi je suis un peu tête en l'air et j'ai jms le réflexe my favorites
    je dois dc pas mal fausser tes stats! on se refait pas...
    Biz

    ReplyDelete
  2. Anonymous22/8/07 15:03

    modeste...!!! :-)

    ReplyDelete
  3. pas besoin de favoris... mon ordi se rappelle de ton adresse dès que je commence à écrire lorr... dans la barre d'adresse !
    Trop fort la nouvelle technologie ;-)

    ReplyDelete
  4. je sais, moi c'est pareil, voire meme lo... suffit! ;-)

    ReplyDelete
  5. Tu fais partie de mes "pages marquées" au milieu des sites d'instit's où je pique des idées pour ne pas être submergée de boulot et pouvoir m'organiser des petits weekends à l'étranger... hum...

    Alors, heureuse?!

    :p

    ReplyDelete
  6. Du är absolut en favorit hos mig och som du vet så länkar jag såklart till dig hos mig!

    Ha en trevlig helg!
    Kram!

    ReplyDelete
  7. Det vet jag, och du är också en av mina absolut favorit bloggar. =)

    ReplyDelete
  8. Anonymous27/8/07 12:06

    Attends que je sois plus en transit mais sur mon ordi et Lolo direct dans les favoris!!!
    Sophie.

    ReplyDelete