15 August 2007

Det var länge sen...

ACCESSOARER
Väska: Oj! Har ungefär 20! Men just nu är det mest en silvrig kroko läder och en brun skinn väska
Plånbok: En gul och lila Louis Vuitton, köpt när jag jobbade där året 2000.
Solglasögon: Prada

TEKNIK
Mobiltelefon: Sony Ericsson
Tv: nåt kass som heter Prosonic eller nåt sånt...
Dator: Min beloved HP laptop

BADRUM
Tandkräm: Colgate White & Shine
Tvål: Oj! Har massor här med, Nivea, Bourjois, osv...
Hårprodukt: Brukar inte använda nåt men har köpt sist en flaska "eau coiffante" (fixing water, alltså lättare än spray)
Huvudvärkstablett: Ipren i Sverige, Nurofen i Frankrike
Doft: Pamplelune by Guerlain på sommaren och Coco Mademoiselle by Chanel på vintern
Hudkräm: Evian Affinity, Nivea Soft, Dove...
Till ansiktet: Aqua Fusion från Lancôme, Crème Réparatrice från Sisley och allt från Evian Affinity och Nuxe
Schampo: Elsève, Le Petit Marseillais...
Balsam: Elsève (röd, rosa och gul)

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Ramlösa
Vin: helst vit, helst fransk
Bröd: Fraaaaansk!
Choklad: oh yes! Mjölkchoklad

HEMMA
Säng: Love it!
Lakan: only nice ones ;-)
Porslin: blandat men tycker om mina Höganäs

FÄRDMEDEL
Bil: Hade en söt grön Citroen Saxo men nu för tiden är det kollektiv trafik som gäller...
Flygbolag: billigaste som finns
Taxibolag: behöver inte längre nu att jag bor så centralt!

MEDIA
Magasin: Elle!!!
Dagstidning: Metro
Sajt: min blogg så klart!

ÖVRIGT
Frisörsalong: har ingen riktigt...
Bank: SEB
Cykel: Biltema Cruiser

No comments:

Post a Comment