05 July 2008

I knew it! (en favorit i repris)

Kommer ni ihåg att i februari jag hade låst ut mig från tvättstugan? (läs här). Well, den här gången är det mina kläder jag låste in. På lördagar kan man tvätta bara till 16, fast nu det matchar inte de tvättiderna som vi har och jag hade bokat in 14-17. Och så när vi kom tillbaka från havet kl16 jag tänkte "ah struntsamma, jag tvättar ändå!". Men jag trodde inte att strömmen skulle bli av. Så när jag gick ner efter 17, jag kunde inte öppna dörrarna. Och tvätten hade aldrig gått igång på en av de två tvättmaskin... Så just nu har jag en smutsig och en rent med blött tvätt i både maskiner som är låsta tills I don't know when. Förhoppningsvis imorgon bitti... men tänk hur det kommer att lukta när tvätten har legat hela natt...

Shit också!!!

No comments:

Post a Comment