05 February 2008

I knew it!

Jag visste det! Jag visste att det skulle hända... Har precis gått ner å hämta min tvätt och när jag skulle öppna dörren till det andra rummet tänkte jag "Faaaan!" See jag hittade inte nyckeln och insåg att den var i det första rummet! Jag visste att det skulle hända... Då gick jag och knocka på grannens dörr, inget svar... sen provade 3 till på andra våningen! Men kom igen 4 i rad som inte öppnar dörren... kan inte tro att det är ingen som är hemma. Speciellt en tisdag kväll. Och sen kl21 är inte så sent heller... Jävla asociala svenskar!!!! Luckily öppnade den småbarnspappa på min våning och han lånade mig sina nycklar.

All's well that ends well. Men jag visste att det skulle hända. I'm not Intel Inside, I'm Blonde Inside, I'm telling you!!!

1 comment:

  1. Hahaha, stackare! Tur att någon till slut öppnade dörren!! :-)

    ReplyDelete