19 April 2007

Små tankar

Idag regnar det i Gbg, det är första gång jag ser regn i mer än 1 månad! Det har varit väldigt fint väder hela slutet av mars och början av april och sen i Paris och Reims var det är finare väder: upp till 25-27 grader i Reims! Så det kan inte kännas jävligt att det regnar lite idag, jag hoppas bara att det ska inte vara för länge.

Annars har jag fått pengar tillbaka för min FlyMe biljett, juhuuu! Imorgon ska jag shoppa dem loss, hahaha!!!!

Sen har jag fått höra super bra nyheter på sistonde: vänner som ska gifta sig nästa sommar, en kompis som är med barn, många vänner som har fått nytt jobb. Jag är super glad för alla men ibland kan jag tänka... vad om mig? Men jag är mest väldigt glad för dem. =)

2 comments:

  1. Var bara lugn, din tid kommer! Se på mig. Jag är ju ändå 31 redan... så det är hög tid för barn ju :-)

    ReplyDelete
  2. Nu vet alla vilken är vännen med barn, hahaha! Kram!

    ReplyDelete