30 March 2008

Lugn helg

Gjorde inte så mycket i helgen. Med tanke om hur mycket jag gick förra helgen i Amsterdam och att vi har en mässa till i Sthm nu i veckan och att jag kommer att stå hela dan var det inte så dumt att ta det lugnt.

Gjorde ingenting i fredags. Igår gick jag en sväng in till stan och fyndade lite på Lagerhaus. Kollade lite kläder på H&M men orkade inte ens pröva nåt så det gick snabbt. Fikade själv på Wayne's, det påminnde mig om alla goda stunder i Halmstad. Där var vi stammisar på Wayne's, det var där man träffades i stan, helt enkelt!

På kvällen tittade jag på försoning. Gud vilken bra film. Väldigt bra spelat. Av alla. Den lilla tjejen är underbar. McAvoy är grym också. Jag såg honom i "the Last king of Scotland" förra året. En vldigt duktig skådispelare. Keira är bra med. Synd att man har sett henne så mycket för ett par r sen som gjorde att man tröttnade på henne direkt....










Idag träffade jag Manu. Fika och tjejsnack. Gud vad skönt! Det var länge sen vi umgicks bara vi två. :)

2 comments:

  1. "Waynes" finns inte längre i Halmstad! Numera heter det "Vattenporten"...

    ReplyDelete
  2. Ja, jag har hört... trist! Måste komma o kolla om den nya är lika bra... ;-)
    Vi hörs!

    ReplyDelete