30 January 2009

En stund för mig själv

Vissa äter Riesen innan de åker till nästa bygget andra tar en massage på Mandorla.

Igår skulle jag kanske träffat två vänner som jag inte har sett i väldigt länge. Men den ena var sjuk i början av veckan och avbokade. Jag hade ett annat alternativ om en business mingle kväll med en nära kompis som jag inte ser så ofta då hon är alltid busy busy. Men till slut skulle hon på en visning för en lägenhet med hennes man. Plötsligt hade jag ingenting planerat längre.

Vad gjorde jag då? Då klev jag av bussen på Prinsgatan, gick till Condeco och hämtade Té (en mumsig Sweet Chai latte för mig) och sen gick till Nordhemsgatan 67. Där ligger Mandorla, the best place in the world! Pratade lite med min kompis Marina som är ägaren, vi drack téet tillsammans.

Och sen, my friends, sen! Sen tog jag en riktigt sköööön massage. Jag har redan skrivit om dessa massage för länge sen. Man ligger i en sorts säng med varm jade i som rullar upp och ner längst ryggraden. Det är väldigt avkopplande. Musiken och doften i lokalen hjälper att slappna av, att glömma bort allt annat och att bara fokusera på dig själv och njuta.

Mmmmh!


No comments:

Post a Comment