02 May 2007

Guess what? en lista!

Är: Happy
Ger intryck av att vara: fråga de andra om du vill veta
Mår: ganska bra, tack
Ska: till Italien om en och halv månad
Har: en soffa
Bör: skaffa ett jobb
Kan: mycket
Blir glad av: umgås med mina vänner
Vill ha: jobb, lägenhet, pojkvän, pengar, kläder... inte så mycket, eller?
Skulle vilja: samma som ovan
Tycker om att: fylla in onödiga listor
Drömmer om: tappa fem kilo i en natt utan att göra nåt

Längtar till: att komma hem i augusti och se lilla C
Har ett brinnande intresse för: skor
Bryr mig om: mina vänner
Trivs med: mina vänner
Planerar att: flytta, not that I want to but...
Bor i: Göteborg
Skulle vilja bo i: min egen lägenhet... one day maybe!
Klär mig gärna i: jeans
Äter gärna: choklad!
Dricker gärna:
champagne
Tränar: yesbox
Tittar ofta på: TV

Lyssnar ofta på: musik
Läser: böcker, bloggar, tidningar, magasiner...
Prenumererar på: gratis tidning online
Idag: sökt 5 jobb
Imorgon: is another day
Igår: åt glass och solade

Nu: är jag choklad sugen!
Vill se: Lilla C
Vill göra: Åka till Italien redan nu

Glad över: att jag ska träffa mina vänner snart
Arg på: kilot som kom tillbaka, nobody asked you!
Stolt över: mitt liv?
Rädd för: min no-job, no-flat nuvarande situation
Nyfiken på: veckan i Italien
Lycka: mina vänner
Sorg: den alldeles för lång avstånd
Älskar:
many
Hatar: the fat in my ass!
Äter: gärna
Sover: like a baby
Dansar: rör mig, mer än dansar...
Lever:
oh yes!!


No comments:

Post a Comment